РОБОТЫ ДЛЯ ИВЕНТОВ

ФОРУМ | КОНФЕРЕНЦИЯ | ВЫСТАВКА | ПРОМО-АКЦИЯ | КОРПОРАТИВ | ПРАЗДНИК | ПРЕЗЕНТАЦИЯ

+38(098)0115050

Text...+38

СУЧАСНІ BTL ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ (укр)

 

Успішній реалізації рекламного заходу, як і всьому в бізнесі, притаманна частка ризику. Іноді може дати збій навіть заздалегідь продумана кампанія, і досягнення поставлених маркетингових цілей не станеться. Як уникнути провалу та провести гідний BTL захід?

 

Ефективне ведення бізнесу передбачає використання сучасних технологічних рішень та регулярне впровадження нових можливостей. Однією з таких новинок останніх років стали роботи-промоутери. Брендований робот привертає увагу на виставці чи форумі, у торговому центрі чи супермаркеті, виділяючи компанію серед інших, та підвищує впізнаваність бренду.

 

Незвичайний зовнішній вигляд, здатність пересуватися і «живий» контакт із відвідувачами та гостями заходу, можливість розповсюдження інформаційної та рекламної продукції, неймовірна кількість фотографій та відеороликів із промо-роботом, викладені користувачами в соцмережах – все це робить оренду промо роботів високо результативною та дієвою для будь-якої цільової аудиторії.

 

Робот може розповісти про новинки та спеціальні пропозиції компанії, здатний активно запрошувати клієнтів і роздавати рекламні буклети. Та й реакція на таку рекламну пропозицію значно позитивніша, ніж у випадку зі звичайними промоутерами. Роботи цікавлять людей будь-якого статусу. Вони привертають себе увагу, а спілкування з ними викликають захоплення і в дітей, і в дорослих.

 


На яких заходах використовуються промо роботи?


Робот-промоутер чудово справляється зі своїми завданнями на різноманітних PR-заходах, успішно проводить промо-акції, консультує у сфері рітейла, зустрічає гостей на welcome-зоні. Але найчастіше послугами інтерактивного робота користуються під час проведення виставок. Тут необхідно забезпечити грамотну роботу біля стенду, щоб зацікавлені відвідувачі могли повною мірою отримати інформацію про бренд, компанію, її послуги та асортимент, акції та спеціальні пропозиції. Тут інтерактивний робот найкраще впорається зі своєю роботою і зможе вирішити одразу низку завдань:


- Залучення до стенду відвідувачів. Навряд чи хтось зможе пройти повз такого нестандартного співробітника! За лічені хвилини біля стенду збирається велика кількість відвідувачів. Люди з цікавістю підходять до живого робота, щоб зробити фотографію на згадку, а заразом - вивчити інформацію на стенді.


- Консультація та промо-мовлення. Інтерактивний робот відповідає на запитання відвідувачів, розповідає про компанію, товар чи послугу тощо. Також робот інформує відвідувачів про знижки та акції, знайомить з асортиментом.


- Святкові заходи. Справжній робот на святі здатний справити неймовірний WOW-ефект! Він стає незвичайною родзинкою заходу, що приверне увагу кожного гостя. Роботи здатні пересуватися локацією, спілкуватися з гостями, робити компліменти, включати музику, танцювати або просто позувати на камеру. Робот може виступати на святі як співведучим, так і аніматором, працювати на фотозоні або зустрічати гостей.

​​​​​​​

 

Різновиди роботів для реклами

 

Robot MAX - поєднує в собі рекламний носій та інтерактивний розважальний пристрій для проведення презентацій, промо-акцій та розваг гостей на заходах.

 

Усіма діями Робота-промоутера керує оператор, який знаходиться поза зоною видимості публіки. Керування здійснюється через власну локальну мережу Wi-Fi за допомогою ноутбука та навушників. Оператор через вбудовані в робота відеокамеру та мікрофони бачить і чує все, що відбувається навколо пристрою. Він бачить куди рухатися, хто або що перед ним знаходиться, чує, що говорять Роботу, та веде розмову зі співрозмовником у режимі онлайн.

 

Оператор, який керує роботом, може дистанційно взаємодіяти з людьми, давати консультації клієнтам, розважати гостей заходу, проводити опитування або привертати увагу до стенду на виставці.

 

Додаткові опції:

 

Бокси під буклети. Для розповсюдження рекламного роздаткового матеріалу до корпусу робота кріпляться прозорі бокси під буклети формату А4, А5, Euro. Також застосовуються й інші бокси для роздачі сувенірної та промо продукції (ручки, брелоки, шоколад, цукерки тощо).

 

Виготовлення наліпок. За бажанням клієнта на корпус Робота можливе нанесення логотипу компанії, що надасть йому індивідуального вигляду.

 


Robot MARIO – це інтерактивний костюм робота. У нього є звукові та світлові ефекти, а голос людини, що перебуває всередині, перетворюється на роботизовану мову. Що нам потрібно від робота-промоутера? Щоб він викликав інтерес, приваблював своїм незвичайним зовнішнім виглядом, фотографувався з людьми на фотозоні та зазивав. І в даному випадку неважливо, що всередині людина, тому що костюм виконаний так реалістично, що 90% відвідувачів думають, що це справжній робот.


Безперечною перевагою інтерактивного костюма є можливість крокувати. Всі справжні роботи або стоять дома, або пересуваються на колісній платформі. Технологія ходіння ногами поки що у роботів не розвинена. Відповідно, Robot Mario може переступати пороги, піднятися сходами і брати до рук будь-які предмети, чого не вміють справжні механізовані роботи.



Переваги роботів


Промо-робот завжди знаходиться в центрі уваги і створює ажіотаж Одна з причин такої великої уваги до роботи – «принцип натовпу», який ще ніхто не скасовував. І будь-яка людина, яка побачила когось за розмовою з цим дивом, так чи інакше, захоче подивитися на це видовище. Результат – промо-робот оточений з усіх боків.


Функції роботів-промоутерів на виставках та в рекламних кампаніях:


- Розповсюдження рекламних матеріалів

- Привернення уваги публіки та створення позитивних емоцій

- Підвищення впізнаваності бренду

- Привернення уваги медіа

- Можливість проведення опитувань

- Збільшення трафіку відвідувачів

- Зустріч та супровід гостей

- Створення іміджу високотехнологічної компанії


Роботи для реклами - у соціальних мережах


Як часто у повсякденному житті людина бачить роботів, вже не кажучи про механічних істот, брендованих під вашу компанію та з вашим логотипом? А як часто вона бачить Робота-промоутера, який розмовляє чи співає? Відповідь одна – вкрай рідко чи взагалі вперше! І таку грандіозну подію обов’язково треба зафіксувати на смартфон! Разом сфотографуватися, відзняти на відео та обов'язково показати своїм друзям та колегам. І ось уже промо-робот на просторах соціальних мереж рекламує ваш бренд! Ефективно, чи не так?